Meny
Meny

Svar på de mest vanlige spørsmål vi får


Hvor lang er leveringstiden?
Alle klokker som blir bestilt før kl 13 blir normalt sendt ut samme virkedag. Leveringstiden fra oss til deg kommer an på hvor du bor. Generelt sett kan du gå ut fra postnr ditt.

Postnummer 0000-3999: 1-3 arbeidsdager
Postnummer 4000-7999: 1-3 arbeidsdager
Postnummer 8000-9999: 3-5 arbeidsdager


Hvordan sporer jeg pakken min?
Etter at pakken er ferdig pakket her hos oss vil du motta en epost med sporingsnummeret ditt, du kan da spore pakken din her:
Mypack (Tollpost Globe): Mypack sporingssøk
Posten: Posten sporingssøk
PS: Sporingsnummeret ditt vil IKKE virke før pakkene er hentet hos oss, normalt ca kl 16 på alle virkedager.


Er dere autorisert forhandler?
Ja, vi er autorisert forhandler, veldig mange andre nettbutikker som selger klokker er IKKE autoriserte, de operer i "gråmarkedet". Dette er noe det er veldig viktig å være oppmerksom på, om du kjøper fra en forhandler som ikke er autorisert har du ingen mulighet til å forholde deg direkte produsenten om du skulle få behov for det, og det er langt fra sikkert at noen kan reparere klokken din eller få tak i deler. Hos Klokker24.no kan du være sikker på at vi er autorisert forhandler.


Hvem er Klokker24.no?
Klokker24.no ble registrert i 2005 og har vært nettbutikk helt siden 2007. Butikken har utviklet seg til å bli en av Norges største med et stort utvalg av merker. Firmaet bak heter Reverie AS og vi holder til i Eidsvåg i Åsane, rett utenfor Bergen sentrum. Vi er autorisert forhandler av alle merkene vi fører, så du kan være helt trygg når du handler hos oss. Du får full garanti som hos en vanlig butikk.


Hvordan leveres pakken?
De fleste av pakkene vi sender blir sendt med MyPack. Dette er som hovedregel den raskeste måten du kan få pakken din levert. Når pakken er ankommet hentestedet (MyPack har utlevering på eksempelvis Kiwi, ICA, Coop etc) får du en SMS med melding om hvor du kan hente den.
Du kan da spore pakken din her:
Mypack (Tollpost Globe): Mypack sporingssøk
Posten: Posten sporingssøk
Pakken kan spores fra ca kl 16 samme dag som du har mottatt sporingsnummer.

PS: Vi sender alle pakker i nøytrale eske, det er ikke mulig å vite hva som er inne i pakken i tilfelle det skal være en gave som et eksempel.
Avsenderinfo er:
Reverie AS
Postboks 49 Tertnes
5826 Bergen
Det står IKKE Klokker24.no etc på esken.


Er alt på lager?
Ja, alt du ser hos oss er faktisk på lager hos oss, vi operer ikke med fjernlager etc slik mange andre butikker gjør. Vi har tusenvis av varer på lager, og vi leverer fra vårt eget lager. Vi kan derfor levere varen samme dag om du bestiller før kl 13.


Jeg har akkurat kjøpt en vare, men nå står det at den ikke er på lager?
Når du har gjennomført kjøpet ditt hos oss vil lageret vårt bli justert, så om du fikk den siste vi hadde på lager vil den da vise som utsolgt. Men du er sikret at du får din vare, det er kun de som prøver å handle etter deg som ikke får kjøpe den.


Er det sikkert å betale med kort hos dere?
Ja, det er helt sikkert å betale med kort hos oss. All kredittkortinfo blir kryptert og er sikret hos NETS, vi lagrer ikke noe kredittkort info og alt blir behandlet sikkert hos betalingssystemet vi bruker.


Kan jeg bestille pr telefon?
Pr i dag har vi dessverre ikke mulighet til bestilling over telefon.


Kan jeg kjøpe på avbetaling hos dere?
Ja, det er ingen problem. Velg Klarna delbetaling når du kommer til kassen så går det iorden.


Kan jeg selv velge hvor lang nedbetalingstid jeg vil ha på avbetaling?
Ja, det er ingen problem, du velger selv hvor fort du vil betaling ned når du handler hos oss, eneste forutsetning er at du betaler mere inn minimumsbeløpet.


Kan jeg betale med faktura?
Ja absolutt, velg bare Klarna Faktura i kassen. Du får da varen(e) tilsendt med en faktura i esken, det er ingenting å betale før du har mottatt varen.


Er det garanti på klokkene?
Siden vi er autorisert forhandler kommer selvsagt alle klokkene med full garanti, akkurat som om du hadde kjøpt den hos en urmaker. Hos oss kan du være sikker på å få god service om uhellet skulle være ute. Klokken din vil bli reparert hos den offisielle urmakeren til produsenten i Norge.

PS: Vi tar KUN imot klokker som er kjøpt hos oss.


Hva skjer om klokken min slutter å virke?
Om du skulle få problem med klokken din kan vi som autorisert forhandler gi deg den hjelpen du trenger. Siden du har kjøpt klokken hos oss som er autorisert forhandler kan du også få direkte hjelp fra produsenten/importøren, eksempelvis via telefon til serviceavdelingen.


Hva skjer om jeg ikke liker det jeg bestilte?
Vi har selvsagt 2 ukers angrefrist, så om du mot formodning ikke blir fornøyd kan du bare returnere varen til oss. Dette må avtales på forhånd ved at du tar kontakt med oss og avklarer hva du ønsker å bytte til, eller om du vil ha pengene tilbake.
PS: Varen må være ny og ubrukt, dette gjelder også emballasje, bruksanvisning og evt gaveeske. Om vi ser at klokken er brukt, eksempelvis skitten lenke/rem, riper eller at ledd er tatt av bortfaller returretten.


Er det med batteri?
Alle klokker som bruker batteri er fabrikknye og har batteri når de kommer fra oss, så klokken er klar til bruk når du mottar den.


Selger dere brukte klokker?
Vi selger kun fabrikknye klokker direkte fra produsenten, ingen av klokkene vi selger er brukte, vi tar heller selvsagt ikke imot brukte klokker i bytte.


Selger dere falske klokker?
Nei, vi selger KUN ekte klokker, ingen falske eller kopierte klokker. Vi er autorisert forhandler av merkene vi fører så du kan være trygg på at du får ekte klokker når du handler hos oss.


Er det en eske med klokken?
Alle klokkene vi selger kommer i de offisielle eskene fra produsenten, akkurat slik du får dem hos en urmaker. Mange av eskene er flotte og egner seg som gaveesker.